De speakers dit weekend vervangen, een moer in de kofferbak verloren. Hij viel helemaal links, waar een vak in het metaal zit, ik denk dat hij in de spatbord gaat. Ik reik daar naar beneden en voel zand. Hmm, ik kijk aan de andere kant, meer zand. Ik begon te denken, nou, dit is logisch, ze hebben de auto waarschijnlijk gezandstraald tijdens de renovatie. Ik pak de stofzuiger, bevestig een kleine slang aan het uiteinde en mijn vrouw helpt, zodat we de slang niet over de lak slepen en krassen. We zijn hier ongeveer 5 minuten mee bezig, we komen vooruit, het zit er behoorlijk diep in. Ze springt op, "shit, ik kreeg net een schok". Ik kijk haar aan alsof ze gek is en herhaal wat velen van ons denken: "Schat, auto's zijn 12 volt, tenzij er iets door een transformator gaat die de spanning echt verhoogt, onmogelijk." 2 minuten later krijgt ze weer een schok en weigert ze verder te gaan.
Hmm, oké, laat ik het proberen. Binnen een paar seconden word ik geraakt, ook behoorlijk erg. Ik ga de dyson pakken, denkend dat mijn werkplaatsstofzuiger een probleem heeft, nee, ik kreeg in minder dan een paar minuten 3-4 keer een schok. Ik kijk rond in de kofferbak, de enige draad daar is een set draden in een kabelboom die naar de achterlichten gaan, die wel werken, dus ik denk dat het dat niet is.
Ik lees wat en er is iets dat het Van de Graaff-effect heet, hier genoteerd. Vacuuming Sand with a Shop Vac results in a Van de Graaff generator - shocking - Xevio.us
Gedachten, is dit de meest waarschijnlijke verklaring, of is mijn auto in Christine veranderd?
Hmm, oké, laat ik het proberen. Binnen een paar seconden word ik geraakt, ook behoorlijk erg. Ik ga de dyson pakken, denkend dat mijn werkplaatsstofzuiger een probleem heeft, nee, ik kreeg in minder dan een paar minuten 3-4 keer een schok. Ik kijk rond in de kofferbak, de enige draad daar is een set draden in een kabelboom die naar de achterlichten gaan, die wel werken, dus ik denk dat het dat niet is.
Ik lees wat en er is iets dat het Van de Graaff-effect heet, hier genoteerd. Vacuuming Sand with a Shop Vac results in a Van de Graaff generator - shocking - Xevio.us
Gedachten, is dit de meest waarschijnlijke verklaring, of is mijn auto in Christine veranderd?