Firebird Nation banner
1 - 4 of 4 Posts

NepNeppy

· Registered
Joined
·
8 Posts
Discussion starter · #1 ·
Cześć, odnawiam Trans Am z 1986 roku, którego znalazłem w garażu kilka dni temu za 500 dolarów, z przebiegiem zaledwie 77 tysięcy mil. Samochód stał głównie na zewnątrz w Teksasie lub w garażu w Pensylwanii i nie był zarejestrowany od 07 roku. Minimalna rdza, poza tym, że syn starego właściciela wyrzucił błotnik, ponieważ kwas z akumulatora zaczął go rdzewieć.

Mam już koszyk zakupów za około 1000 dolarów części w AutoZone (akumulator, świece zapłonowe, wtryskiwacze, pompa paliwa, filtry, alternator, przewody zapłonowe, cewka zapłonowa) na początek.

Czy jest coś, o czym powinienem wiedzieć o tym roczniku lub silniku, na co powinienem uważać? Dzięki i jestem bardzo podekscytowany, aby przywrócić to do życia.
 
Witamy w Firebird Nation ! ! !

Brzmi jak LB9 5.0L TPI, o mocy 190 KM (mniej niż 205 w poprzednim roku??). Niezawodny small block Chevy, dobrze reaguje na modyfikacje, w granicach nieco restrykcyjnego projektu kolektora dolotowego/kanałów. Sprawdź etykietę identyfikacyjną części serwisowych dla tego RPO, jeśli etykieta jest nadal na samochodzie.
 
Discussion starter · #4 ·
Witaj! Nie mogę wypowiadać się na temat 3rd Gens, ale dam tę małą radę; NIE wrzucaj części do tego samochodu. Na przykład: cewka, alternator i wtryskiwacze. Jest mało prawdopodobne, że te konkretne rzeczy wymagają wymiany, chyba że były powodem, dla którego został zaparkowany. Cała produkcja została przeniesiona do Chin. Nawet "Made in USA AC Delco" rzeczy do naszych samochodów nie pochodzą już z USA. Zamienniki nie są tak niezawodne ani trwałe jak oryginalne części i części z rynku wtórnego sprzed dziesięcioleci.

Tysiąc za wszystkie te części również dzwoni w moim umyśle dzwonkami alarmowymi. Same wtryskiwacze powinny kosztować prawie 800 dolarów lub więcej. Brzmi to bardziej jak koszyk zakupów na Amazon lub eBay i to przerażające. "Dostajesz to, za co płacisz" sprawdza się tutaj.

Nie daj się zwieść oponom. Wyglądają świetnie, ale są teraz niezwykle niebezpieczne. NIE JEŹDZIJ NA NICH. Przesuwanie go po podwórku lub jazda testowa wokół bloku z prędkością 5 mil na godzinę, spoko; ale nie przekraczaj tego ani nie wychodź na drogi. Twój pierwszy obraz wygląda jak mój '89 IROC kilka dni po tym, jak opona pękła i usunęła wykładzinę błotnika i błotnik. Stare opony mogą i pękają bez ostrzeżenia, a czasami bardzo gwałtownie. Najlepiej po prostu uniknąć całej sytuacji.
Części, które dostawałem, były w AutoZone i większość z nich była marki ac delco. Chociaż wiem, że Chiny to Chiny i niektóre z nich mogą być tym samym, czy to nowa naklejka, czy cokolwiek. Pomyślałem, że zdobycie takich części byłoby dla niego dobre jako odświeżenie i brak rzeczy, które w tym momencie są nieco przestarzałe.

Również nie, samochód nie jest nigdzie prowadzony ani toczony, nawet z prędkością 5 mil na godzinę. Dwie z opon utrzymują powietrze tylko na tyle długo, aby można je było umieścić na lub zdjąć z lawety.
 
1 - 4 of 4 Posts