Firebird Nation banner
1 - 4 of 4 Posts

ponchonutty

· Registered
Joined
·
144 Posts
Discussion starter · #1 ·
Chciałem podzielić się tym, co zrobiłem z 2004r, który zamieniłem w moim Firebirdzie z 1979 roku. Nie podobało mi się, że konwerter blokował się przy niskich prędkościach. Powodowałoby to, że silnik naprawdę się wstrząsał, ponieważ mu się to nie podobało. Skończyło się na tym, że użyłem 3 przekaźników. Jeden był przekaźnikiem zatrzaskowym, a pozostałe 2 zwykłymi typu smpt. Powodem, dla którego użyłem 3 przekaźników, jest to, że zatrzaskowy jest wyzwalany ujemnie. Samochód nie miał żadnych wyjść ujemnych, więc użyłem pozostałych 2 przekaźników, aby odwrócić polaryzację. Mam fabryczny tempomat, więc skonfigurowałem go tak, aby blokada działała tylko wtedy, gdy naciśnięty jest przycisk tempomatu, a następnie zwalnia i pozostaje zwolniona po naciśnięciu hamulca. To sprawiło, że jazda była o wiele bardziej komfortowa! Znacznie taniej niż kupowanie jednego z tych kontrolerów za 700 $. Kosztowało mnie to łącznie około 50 $ i około pół godziny czasu. FYI, użyłem obwodu SW1, a nie SW2.
 
Discussion starter · #3 ·
Miałem przełącznik blokady i zestaw wiązek Shiftworks. Zasadniczo, gdyby ciśnienie narastało na 4. biegu, blokada następowałaby po podaniu 12 V. To znaczy, że działało świetnie, ale mój silnik tego nie lubił, gdy blokował przy prędkości 30 mil na godzinę. Wielu ludzi instaluje przełącznik kołyskowy, aby blokada działała tylko na autostradzie. Robiąc to w ten sposób, eliminuję konieczność używania przełącznika kołyskowego.
 
1 - 4 of 4 Posts